Для активізації пізнавальної діяльності в процесі навчання інформатики мною була створена гра засобами середовища Scratch. Цю програму вивчають у початкових та середніх класах. Гра доволі проста, але змінивши декілька операторів, її можна ускладнити. Суть гри полягає в тому, щоб спіймати всіх кажанів, які рухаються від правого краю екрана до лівого. Ловить кажанів кіт, який рухається тільки вверх або вниз. Ось опис модулів для кота та кажана.
|
Для кота |
|
Для кажана |
Для бажаючих є відео та текст програми. Скачати
модуль програми
Програму ще можна вдосконалити. Наприклад, додати звукові ефекти та тло, змінювати швидкість в залежності від стану лічильника, ввести таймер для обмеження тривалості гри тощо. Все це повинні зробити самі учні і вибрати найкращий проект з усіх створених ними.
Немає коментарів:
Дописати коментар