неділю, 27 листопада 2016 р.

Гра на Scratch


Для активізації пізнавальної діяльності в процесі навчання інформатики мною була створена гра засобами середовища Scratch. Цю програму вивчають у початкових та середніх класах. Гра доволі проста, але змінивши декілька операторів, її можна ускладнити. Суть гри полягає в тому, щоб спіймати всіх кажанів, які рухаються від правого краю екрана до лівого. Ловить кажанів кіт, який рухається тільки вверх або вниз. Ось опис модулів для кота та кажана.

Для кота

Для кажана


Для бажаючих є відео та текст програми. Скачати модуль програми
Програму ще можна вдосконалити. Наприклад, додати звукові ефекти та тло, змінювати швидкість в залежності від стану лічильника, ввести таймер для обмеження тривалості гри тощо. Все це повинні зробити самі учні і вибрати найкращий проект з усіх створених ними.

Немає коментарів:

Дописати коментар